14 napos termék-visszaküldés

Üdvözlünk a 14 napos elállás menüben! Itt találhatod a szükséges információkat arról, hogyan gyakorolhatod elállási jogodat, és milyen lépéseket kell követned.

1. Mi az a 14 napos elállási jog?

A 14 napos elállási jog lehetőséget ad arra, hogy vásárlásodat követően 14 napon belül indoklás nélkül visszavond a vásárlást, és visszakapd a termék árát. Ez a jog vonatkozik az online vásárlásokra, és a termék visszaküldésére vonatkozó szabályokat tartalmazza.

2. Hogyan gyakorolhatom elállási jogomat?

Elállási jogod gyakorlásához kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:

  1. Értesítés: Töltsd ki az elállási nyilatkozatot, vagy írd meg elállási szándékodat e-mailben, és küldd el ügyfélszolgálatunknak.
  2. Termék Visszaküldés: Csomagold vissza a terméket eredeti állapotában és csomagolásában, és küldd vissza a megadott címre.
  3. Visszatérítés: Miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, visszatérítjük a termék árát a vásárláskor használt fizetési módra.

3. Mi történik, ha a termék nem áll vissza eredeti állapotában?

A terméket eredeti állapotában kell visszaküldeni. Ha a termék használatból vagy károsodásból adódóan nem megfelelő állapotban érkezik vissza, előfordulhat, hogy a visszatérítés összegéből levonásra kerül a kár értéke.

4. Milyen költségek merülhetnek fel az elállással kapcsolatban?

Az elállás esetén a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha a termék hibás volt vagy a webshop hibájából eredően történt a probléma.

5. Hogyan értesíthetem az elállási szándékomat?

Az elállási szándékot e-mailben, telefonon, vagy postai úton értesítheted ügyfélszolgálatunknak. Az elállási nyilatkozatot a webshopunk weboldalán letöltheted, vagy kérésedre elküldjük.

6. Mi a teendő, ha az elállási jogommal kapcsolatban kérdéseim vannak?

Ha bármilyen kérdésed van az elállási jogoddal kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk szívesen segít. Ne habozz kapcsolatba lépni velünk további információkért!